domingo, 4 de mayo de 2008

Mi colaboración en Es Diari Menorca : Culturàlia - 04/05/08

Los miembros del foro de Photobloggers Menorca estamos colaborando cada Domingo con Es Diari Menorca publicando una foto en el suplemento "Culturàlia", y hoy me ha tocado a mi :) Aquí teneis la foto y el texto que he aportado. Espero que os guste.



" D'un altre món

El meu pare sempre me va ensenyar a apreciar les petites coses que ens ofereix la naturalesa. Coses que de vegades, a simple vista passen desapercebudes, ja sigui pel seu reduït tamany, perquè succeeixen en un instant casi inapreciable, o pel ritme de vida que duim.
Però avui en dia, gràcies als avanços de la tecnologia, entre ells la fotografia digital (i un poc de paciència), està a l'abast de qualsevol persona el poder captar aquets moments màgics que de vegades semblen d'un altre món.
Amb la fotografia, a part d'immortalitzar llocs d'un viatge, un sopar d'amics o una mirada hipnotitzadora, podem congelar totes aquestes meravelles de la naturalesa i compartir-les amb tot el món gràcies a Internet i els blogs.
"


Y aquí teneis el escaneo de la publicación (cortesía de Carol, desde el foro de Phobloggers Menorca).



Nada más. Un saludo a todos!!!

8 comentarios:

consuelo dijo...

Enhorabona per sa foto!! I per surtir per es diari!
Sa foto és una passada!
Salut!

Jaume Goñalons dijo...

Te deix es comentari aqui en vers del foro, és igual.
Me va agradar moltissim es texte i sa fotografia. Sa veritat es que vaig disfrutar ahir quan la vaig veure al diari i vaig llegir lo que l´acompanyava.

Salutacions.

Gloria dijo...

Qué guay. Jo vaig saber que els poriols (aqui marietes) volaven de ben gran. Només una coseta li trovo: li falta el color verd per algun lloc, ja se que no podies pintar-te el dit però una fulla o algo. Ja saps que el verd és el oposat el roig i dóna a les imatges (foto o pintura) una armonia. Però és dir un qué.. m'encanta.

Anónimo dijo...

M'encanta!!
m'agradat moltissim s'escrit... preciós, però aquestes paraul.les només poden sortir d'una bona persona, i aquesta persona ets tu!!

S'ha foto es preciosa!!!

Esper que na Irene i es petit vagi be. Dona-lis mil besitos de part nostra i un altre per tu claro!!

Vanessa

Danimenorca dijo...

tu si que estas hecho un bicho, gran foto, y enhorabuena por tu publicacion en el diario.
Un abrazo

enric dijo...

Molt opurtuna la presa a punt de volar i un detall extraordinari del conjunt.
Ah! ja saps que són lluitadores contra algunes de les plagues dels camps? És un insecticida ecològic.
Salut

Catx dijo...

Hola a todos! Gracias por los comentarios. Me alegra q haya gustado tanto la foto como el texto. No sabeis la de tomas q tuve q hacer hasta pillar a esta pequeña en esa posición.

Nos vemos y gracias a todos d nuevo.

Biel Pons dijo...

Maravillosa foto y precioso el comentario que la acompaña.